Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Peptalks

Av H J - 9 april 2011 01:18

Här om dagen så hittade jag en app på App Store som heter PeppApp. En ny favorit app helt klart, Du kan lyssna på peptalks som är helt underbara. Alltid lär man sig något om sig själv det finns några övningar som verkligen fungerar i alla fall på mig. Jag har lyssnat på nästan allla peptalks som finns i appen och man blir verkligen mer positivt inställd till livet och dess små och stora problem. Så har du en iphone elller annan mobil med tillgång till AppStore så rekomenderar jag dig varmt att ladda ner appen om du vill bli lite starkare inte bara fysikt utan mentalt också. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H J - 10 april 2011 22:08

Nu har jag äntligen blivit frisk så nu smyger jag igång med min träning lite fint och försiktigt. Har precis varit ute en sväng i den härliga vårkvällen blev en runda på 2,3 km. Började passet med att köra 1 min gå 1 min jogga x 5 sen avslutade ja...

Av H J - 7 april 2011 02:06

19 år är då jag och vad vill jag med den här bloggen då? Jo jag vill peppa både mig själv och Hennie att träna där av att jag kom på idéen med den här bloggen. Träning/motion och kost är något som ligger mig varmt om hjärtat. Jag älskar att träna ...

Av H J - 7 april 2011 01:56

Är 20 år och vill främst peppas för att få en bra kroppsform. I dagsläget kör jag en blandning utav koffein, 1 3 dimethylamylamine, geranamine. (även ef. el synefrin..) Det är något jag tar dagligen på morgon + dag.   Vissa av dessa är ingentin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards